|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α΄ (ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2ης ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2023 – 2024
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 06/11/2023
06/11 – 10/11 Εισαγωγή στο Περιβάλλον και την Κοινωνία των Ορεινών Περιοχών (Κωδ. μαθ. 6459)
Καθηγητής Δ. Καλιαμπάκος, ΣΜΜΜ
Αν. Καθηγητής Ν. Κατσουλάκος, AEN
Δρ. Σ. Γιαννακοπούλου, ΕΔΙΠ ΑΠΘ
Δρ. Γ. Παναγιωτόπουλος
Συνεπικουρούντες :
Υπ. Δρ. Α. Μπαλάσκας
13/11 – 16/11 Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών και Ορεινό Περιβάλλον (Κωδ. μαθ. 6454)
Καθηγητής Μ. Κάβουρας, ΣΑΤΜ-ΜΓ
Δρ. Μ. Πηγάκη, ΕΔΙΠ ΣΑΤΜ-ΜΓ
»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α΄ (ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2ης ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2023 – 2024
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 06/11/2023
06/11 – 10/11 Εισαγωγή στο Περιβάλλον και την Κοινωνία των Ορεινών Περιοχών (Κωδ. μαθ. 6459)
Καθηγητής Δ. Καλιαμπάκος, ΣΜΜΜ
Αν. Καθηγητής Ν. Κατσουλάκος, AEN
Δρ. Σ. Γιαννακοπούλου, ΕΔΙΠ ΑΠΘ
Δρ. Γ. Παναγιωτόπουλος
Συνεπικουρούντες :
Υπ. Δρ. Α. Μπαλάσκας
13/11 – 16/11 Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών και Ορεινό Περιβάλλον (Κωδ. μαθ. 6454)
Καθηγητής Μ. Κάβουρας, ΣΑΤΜ-ΜΓ
Δρ. Μ. Πηγάκη, ΕΔΙΠ ΣΑΤΜ-ΜΓ
»
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α΄ (ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2ης ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2023 – 2024
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 06/11/2023
06/11 – 10/11 Εισαγωγή στο Περιβάλλον και την Κοινωνία των Ορεινών Περιοχών (Κωδ. μαθ. 6459)
Καθηγητής Δ. Καλιαμπάκος, ΣΜΜΜ
Αν. Καθηγητής Ν. Κατσουλάκος, AEN
Δρ. Σ. Γιαννακοπούλου, ΕΔΙΠ ΑΠΘ
Δρ. Γ. Παναγιωτόπουλος
Συνεπικουρούντες :
Υπ. Δρ. Α. Μπαλάσκας
13/11 – 16/11 Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών και Ορεινό Περιβάλλον (Κωδ. μαθ. 6454)
Καθηγητής Μ. Κάβουρας, ΣΑΤΜ-ΜΓ
Δρ. Μ. Πηγάκη, ΕΔΙΠ ΣΑΤΜ-ΜΓ
»
|
|
|
Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο
Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης στο Διαδίκτυο
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλούς Πλοήγησης του Διαδικτύου, ο Δήμος Μετσόβου, το ΚΔΑΠ Χρυσοβίτσας, με την υποστήριξη του ΜΕΚΔΕ του ΕΜΠ, διοργανώνουν την εκδήλωση – ομιλία με θέμα: «Γονείς, Παιδιά και Διαδίκτυο», την Τρίτη 13/02/2024 και ώρα 7:00μμ.
Τα επιμέρους θέματα που θα αναπτυχθούν θα είναι: «Σχολική βία και ηλεκτρονικός εκφοβισμός» από τον Καθηγητή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων Θ. Θάνο, «Συμβουλές και ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο» από την Κλινική Ψυχολόγο Δ. Μπότη και «Διαδικτυακές απάτες και προφυλάξεις» από το Καθηγητή Πληροφορικής ΚΔΑΠ Χρυσοβίτσας Δ. Καννή.
Feb 13 2024 - 7:00pm to 9:00pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α΄ (ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2ης ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2023 – 2024
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 06/11/2023
06/11 – 10/11 Εισαγωγή στο Περιβάλλον και την Κοινωνία των Ορεινών Περιοχών (Κωδ. μαθ. 6459)
Καθηγητής Δ. Καλιαμπάκος, ΣΜΜΜ
Αν. Καθηγητής Ν. Κατσουλάκος, AEN
Δρ. Σ. Γιαννακοπούλου, ΕΔΙΠ ΑΠΘ
Δρ. Γ. Παναγιωτόπουλος
Συνεπικουρούντες :
Υπ. Δρ. Α. Μπαλάσκας
13/11 – 16/11 Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών και Ορεινό Περιβάλλον (Κωδ. μαθ. 6454)
Καθηγητής Μ. Κάβουρας, ΣΑΤΜ-ΜΓ
Δρ. Μ. Πηγάκη, ΕΔΙΠ ΣΑΤΜ-ΜΓ
»
|
|
|
|
|
Τα βουνά αποκτούν τη δική τους φωνή στο Ελληνικό Κοινοβούλιο-Μια ιστορική απόφαση
Τα βουνά αποκτούν τη δική τους φωνή στο Ελληνικό Κοινοβούλιο-Μια ιστορική απόφαση
Δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ 22/Α'/12-2-2024 η απόφαση της Ολομέλειας της Βουλής των Ελλήνων για τη δημιουργία αυτοτελούς Υποεπιτροπής Ορεινών Περιοχών, στο πλαίσιο της Μόνιμης Επιτροπής Περιφερειών. Υπενθυμίζεται ότι μέχρι σήμερα υπήρχε ενιαία Υποεπιτροπή Νησιωτικών και Ορεινών Περιοχών, από την οποία δημιουργήθηκαν δύο ανεξάρτητες υποεπιτροπές, η Υποεπιτροπή Νησιωτικών Περιοχών και η Υποεπιτροπή Ορεινών Περιοχών.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Α΄ (ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ) ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2ης ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ, ΑΚΑΔ. ΕΤΟΥΣ 2023 – 2024
ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 06/11/2023
06/11 – 10/11 Εισαγωγή στο Περιβάλλον και την Κοινωνία των Ορεινών Περιοχών (Κωδ. μαθ. 6459)
Καθηγητής Δ. Καλιαμπάκος, ΣΜΜΜ
Αν. Καθηγητής Ν. Κατσουλάκος, AEN
Δρ. Σ. Γιαννακοπούλου, ΕΔΙΠ ΑΠΘ
Δρ. Γ. Παναγιωτόπουλος
Συνεπικουρούντες :
Υπ. Δρ. Α. Μπαλάσκας
13/11 – 16/11 Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών και Ορεινό Περιβάλλον (Κωδ. μαθ. 6454)
Καθηγητής Μ. Κάβουρας, ΣΑΤΜ-ΜΓ
Δρ. Μ. Πηγάκη, ΕΔΙΠ ΣΑΤΜ-ΜΓ
»
|
|
|
|
|
|
|
|